lauantaina, elokuuta 18

TJ5

Enää viisi päivää, en tajuu mihin tää aika on menny. En vieläkää oikee hiffaa, et oon lähössä vuodeks pois, niin kauan ku tästä oonkin unelmoinu. Kai se tässä lähiaikoina iskee tajuntaan ja lujaa. Viimeistään sitte lentokoneessa tai paikanpäällä.
 On sanottu jo heippoja ja nähään vuoden päästä ja oltu kavereiden läksiäisissä, jotka on jo maailmalla. Tavaratki alkaa olee suunnilleen kasassa, ja mua kuulemma kovin odotellaan jo Yhdyvaltojen päässä. 

Jutskasin skypessä yks päivä momin kanssa ja he lähettivät kuvia talosta. Äippä vaikuttaa hirmusen ihanalta ja talo kivalta perus jenkkitalolta. Olivat jo suunnitelleet kaikkea mun ja saksanveljen varalle, ja lentokentällekin on kuulemma jo hommattu tervetuliaiskomitea.


Vielä ku sais loput tavarat kassiin (ja vielä painorajoissa) ja kaikki muut jutut vielä hoidettua, niin oisin jo valmis lähtemään !

2 kommenttia:

  1. Heinii ooksäki vaihossa! Mäki oon tällä hetkellä New Yorkin osavaltiossa vaihossa Rotareiden kautta;) seuraan ehdottomasti sun blogia ja vuottas! Tsekkaa mun blogi www.exchangeyear-newyork.blogspot.com
    Pidetään yhteyttä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiia!!! Hirmukiva kuulla susta ! En iha vielä mut kohta olen ;) Tsekkaan ja seuraan , ja tosiaa ollaan yhteyksissä :) !

      Poista